"ha ett bart underliv"

- "oh shit vad varmt det var att duscha.." /P
- "men alltså.. man kan ju vrida ner värmen" /jag
- "nää, då blir det ju kallt" /P

jag och L löser korsord:
- "Bibliskt berg.. hm.. apparat?" /L

- "nylonen.. nej, alvedonen... nej jag menar aluminiumen.."

- "aj jag har värk!" /H
- "va? väger du?" /R

- "ska vi invandra oss?" (gå in)

- "jag har ont i båda mina halsar" /C (mandlar)

- "tjing tjong tjing tjong.." /R
- ".. va?" /P
- "ja, du såg lite kinesisk ut" /R

- "pizta och patta" (pizza och pasta)

- "begravningskostnad" /R (bevakningsgrad)

- "hon har ju kortet ut och in" (bak och fram)

- "sideostupa studieoläge" /C (framstupa sidoläge)

- "idag på morgonen så skulle jag ha förmiddag" /H (skulle jag ha boendestöd)

- "det är jag som ett ägg i ett nötskal" /H (jag i ett nötskal)

- "aah, mitt hår hänger överallt.." /jag
- "har du inget suddigum då?" /M (gummisnodd)

- "som i sunes jul när pappan åker pulka och sjunger "bjällerklang.." /jag
- "åh, men det brukar ju jag också göra när jag ska lugna mig." /P
- "..?" /jag
- "fast alltså.. inte bjällerklang.." /P

P får blodtrycksfall när hon reser sig upp framför M:
- "woaah.. svartskalle!" /P
- "uhm.. ja.. jo.. det är jag ju iofs" /M

- "har du skruvat ner hotellet på elementet? (elementet på rummet)

-"dom har ju ingen koll på allting!" /P

- "vafan, varför står det en sillburk i kylskåpet?" /H
- "du får inte slänga den!" /K
- "nej jag ska inte slänga den.. men varför lixom?" /H
- "men du vet väl att jag alltid har med mig min sillburk ifall det skulle hända något
    oväntat.." /K

en skötare känner sig ensam i matsalen:
- "patienternaaaaa!?"

- "jag ska nog inte ha nåt kaffe den här gången" /jag
- "vaa? nej nu blir jag orolig för dig.. du borde ju spärras in på psy.. a just det ja" /P

- "får jag kasta bordet i väggen?" /P
- "näe, men du kan ta en banan" /skötare

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha fan va kul..

2009-12-29 @ 15:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0