panikattack

demoner överallt, röster i mitt huvud. skakar, skriker, gråter, biter, springer, sparkar på dörrar. fasthållen, nedtryckt på golvet, slingrar mig ur alla människors grepp. dom öppnar för bältsäng, förbereder fastspändning, panik panik. blir släpad, lyft till rummet, sparkar skriker mig loss. iproppad piller, demonerna skrattar, var är jag? vafan händer? ellen ellen hallå hör du oss? en snäll röst bryter igenom, hon lugnar, klappar, håller mig hårt. slipper bältas i sista sekund, skakar livrädd till rökrummet med en hand stadigt i min. huden svider, fullt med bitmärken, rivsår och blåmärken. tabletter börjar verka, tillbaka till verkligheten, men ännu viskar demonerna, rör sig i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0