väck mig inte..

                                   "och det är då jag önskar att jag kunde stanna tiden
                                                 tysta alla nätverk, stoppa trafiken
                                          och jag, jag står maktlös inför kärleken igen
                                            man blir ödmjuk inför kraften i rörelsen"

            

jag förstår ingenting, logiskt tänkande får inte plats i min hjärna bland alla känslor och frågetecken. det jag alltid drömt och det jag för längesedan slutat hoppas på - frihet, glädje, kärlek.. men jag ser färgerna nu, jag ser dom tillsammans med dig. allt får färg när du håller din hand i min, och jag kan inte låta bli att le. vi passerar deras gränser, hoppar över deras hinder, struntar i alla måsten och gör som vi vill..

gatorna var inte lika gråa idag, folkmassorna var inte lika påträngande, tjocka, klaustrofobiska. stolt gick jag bredvid dig genom stan och jag bara önskade alla skulle se oss två tillsammans. så stolt, så glad, så fri..

jag kan inte förstå, men den här gången bryr jag mig inte om att förstå, logik och drömmar har ändå aldrig gått hand i hand. om jag drömmer så väck mig inte, håll mig hårt.. jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kärlek har inte heller någon logik.

så logik är inte alltid ett måste.

2010-04-23 @ 15:50:53
URL: http://ronjahdunst.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Håller med Ronjah!



Otroligt vackra bilder förresten.

2010-04-23 @ 16:38:11
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0