I drowned in your lies

                         
jag har drunknat i alla förklädda drömmar, lögner och framtidsplaner. jag ser inget ljus, jag ser ingen framtid. jag drömmer inte längre, önskar inte längre, hoppas inte längre. jag har tappat allt som går att tappa. uppgiven, tom och ensam. menlös och likgiltlig. jag orkar inte bry mig, orkar inte försvara mig när folk förklarar mig med falska ord inför andra. jag orkar inte öppna munnen även när felaktig fakta sprids över sverigekartan. fuck off, ni får tro att ni har rätt, det är ändå ingen som hör mina ord. bottenskrap, ohyra, smuts och skit.. vad har dammkornen att säga?


Kommentarer
Postat av: sandra

och jag gillade dina texter (:

känner mig dock lite nedstämd av texten ovan, just för att jag själv känner mig helt tappat i min tillvaro...

2010-08-05 @ 03:36:42
URL: http://wearenowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0