svart

        

okej alla, förlåt att jag är okontaktbar och försvunnen. jag lever, men det knappt.. andas tunga andetag i en svart iskall värld full av svek, hat och tårar. aldrig kunde jag föreställa mig detta helvete, aldrig kunde jag tro att världen kunde vara så grym, aldrig kunde jag tro på sådana onda svarta svek. människor jag litat på, satt mitt hopp till, öppnat mig inför, låtit leda mig, hjälpa mig.. alla dom som hållt mig vid liv. nu har dom dödat mig, använt min svaghet emot mig, fått mardrömmar jag inte ens haft att slå in. svart svart bara kolsvart. det finns inga ljus kvar, alla stjärnorna har slocknat. det sägs att döden är svart, men ändå är den det enda ljus jag kan urskilja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0