HATAR!

era jävla idioter! dödödö jag hatar er! vill skrika sparka slå mig ut men vet allt blir bara sämre då, bara fuckar up allt ännu mer.

så istället sitter jag inlåst på en jävla psykavdelning och lipar bort allt smink jag lagt på i onödan. sitter och hatar alla jävla fittjourläkare som beslutar saker dom inte har en aning om. en jävla töntläkare som inte ens sett mig eller ens vet mitt namn!

dra åt helvete! jag vill slå och skrika men kan inte skälla på någon här, det är inte deras fel men jag vill det ska vara det så jag kan skälla ut dom. fanfanfanfanfanfan!

jag HATAR att ingen vet någonting, vilka regler som gäller, vilka tider som ska hållas, vilka tider dom ska jobba, vem som ska sluta, vem som ska bli anställd, vem som tar besluten, vem som inte tar dom och alla plötsligt påhittade regler som förvirrade praktikanter måste följa för att inte göra "tjänstefel". JAG HATAR ALL DENNA FÖRVIRRING!

JAG HATAR VARA HÄR! JAG HATAR HATAR HATAR DET!
och jag HATAR att jag har insett.. att jag inte kan klara mig själv utanför psykets väggar.
jag HATAR när dom har rätt, att dom haft rätt och kommer ha rätt.. HATAR!

jag HATAR att jag lägger mig ner. jag HATAR att jag inte kämpar emot och gör revolt.
jag HATAR att jag inte längre slåss och hugger med alla taggar riktade utåt.
jag HATAR att jag vet att jag behöver hjälp och att jag bara kan bli hjälpt när jag inte stretar emot.
jag HATAR att jag frivillit klär av mig naken och öppnar upp mitt hjärta inför alla.
jag HATAR sårbarheten, jag HATAR att vara så svag.
jag HATAR att endast små ord, blickar eller rörelser kan få mig att falla ner i avgrunden, ner i det djupaste mörker där ingeningeningen ser förutom demonerna.

JAG HATAR ATT VISA MIG!
OCH JAG HATAR ATT DET ÄR ENDA SÄTTET!
OM JAG NÅGONSIN SKA KUNNA MÅ BRA OCH LEVA ETT VÄRDIGT LIV!
och..
jag HATAR att jag gör det frivilligt!

men som ett sista rop på hjälp ger jag fan allt nu!
FAST JAG HATAR DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0