lösningslös

snälla fråga mig ingenting. jag har inga svar. era frågetecken är lika många som mina. jag vet inte.. jag vet inte.. jag vet inte heller! snälla undra ingenting. påminn mig inte om problem utan lösning. jag kan inte mattematik, logik, paranteser och decimaler. jag fick IG okej!? det är jag som är problemet, min existens.. jag kan inte lösa mig själv, reda ut mitt "liv". man kan inte fråga problemet om svar.. där finns inga facit att hämta, så sluta då! om det finns ett facit någonstans betyder det att någon redan räknat ut alla svar. åh vad jag önskar mig ett facit för mig själv, lösningen på alla inbyggda fel. hur man lagar något som aldrig varit helt. hur man får ett hjärta att rusa av livslust istället för panik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0