(ut)flykt 1.

                                         
fick ett extraliv av fina J. kanske var det därför jag överlevde den där dagen? hela skulden skulle läggas på min regnbågsdröm. ett sista hugg i hjärtat, ett hysteriskt farväl utan förvarning, det sista ljus jag hade kvar blåstes ut, där gick min gräns!

korsningar, skyltar, filer, rödljus, borås, maxi, idioti, lögner, ännu mer bensin, samtal hit och dit. överallt ingenstans. inga mediciner, ingen bensin, inga pengar, ingen jacka, ingen laddare till mobil eller mp3, ingen dator, inget smink. allt som blev kvar var ett extraliv och en evighetsfärd tillbaka mitt i natten.

och jag som trodde jag ställt till det .. nejnej, bättre kunde jag minsann..


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du kan få hur många extraliv du vill <3

2010-07-14 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0