aldrig mer..

jag vill aldrig klistras fast igen! men hur kan man ha relationer utan känslor involverade? ska jag bli iskall, reserverad, likgiltlig, stel, hård som sten och aldrig komma nära? aldrig låta någon komma nära igen..

jag vill aldrig mer älska, aldrig mer bli älskad. jag vill vända alla blodiga taggar utåt, aldrig inbjuda till en kram, skrämma iväg folk. jag vill aldrig mer be om hjälp, aldrig mer vara svag, aldrig mer visa mig naken.

jag ska upprepa för mig själv att ensam är stark, vända mig om och bara gå gå gå.
aldrig se mig om. aldrig mer känna.

     kom inte för nära, du vet hur det blir           ..MiN vÄrLd SkA aLdRiG RöRa DiN..
        nu har jag mitt och du ditt revir

du pratade om evighet som om den fanns, om att aldrig lämna mig ensam, om att hålla min hand för alltid.. LIER! en lögn kan inte bli mer uppenbar än så! det finns ingen evighet, det finns inget för alltid, ingenting kan brinna i oändlighet. en tidsfråga.. ALLT DÖR TILL SLUT.

även stjärnorna på himlen går på tid, expanderar tills dom exploderar, slocknar och dör.


Kommentarer
Postat av: Emelie

du skriver otroligt fint, och jag kan känna igen mig i orden, meningarna, på mitt sätt.



varning för ras.. otroligt bra låt!

2010-06-08 @ 13:17:55
URL: http://memlaan.blogg.se/
Postat av: Jazzy

Känner så väl igen de där tankarna & känslorna, usch, de gör så ont.

2010-06-14 @ 21:54:06
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0