kent singel


14 juni 2010


 

01. Gamla Ullevi:

"hör du ljudet av juli där utanför? sist vi sågs var det vinter och en meter snö
jag kan höra musiken du gav mig i natt, så här lät det medan ångesten kom ikapp
jag vill höra en öde helg explodera utanför ditt fönster

ibland blir jag så störd av tystnaden här
jag tänker på dig, jag tänker på dig ibland

ge mig en ny drog som tar mig nånstans, jag behöver en ny medicin och ett nytt land
när jag faller lycklig och fri var det falskt alarm, falsk marknadsföring
men även inbitna lögnare har sin charm

jag kan höra musiken du gav mig i natt, stå still, jag loopar samma tack
men det finns nåt där som bara måste bli sagt"


 

02. Skisser för Sommaren:

"hur känner du nu? känner du någonting?
hur känner du nu? jag väntade mig ingenting

och hundratusen ögon stirrar på oss, ingen ser
och hundratusen röster skriker efter något mer

hur tänker du nu? jag väntar mig en värld
hur tänker du nu? hallå, är det nån där?

miljoner ord förvinner ner i förrgårs svarta hål
som hundratusen åsikter
som ingen lyssnar på

du vet ingenting om mig, jag vet ingenting om dig
snälla säg det igen"



Kommentarer
Postat av: b-sidor

Åh. Det datumet gjorde min dag, och kommer förhoppningsvis hålla mig vid liv till den 7e augusti.

"ge mig en ny drog som tar mig nånstans, jag behöver en ny medicin och ett nytt land

när jag faller lycklig och fri var det falskt alarm, falsk marknadsföring

men även inbitna lögnare har sin charm"

- så jävla bra.



Kram!

2010-06-18 @ 00:36:04
URL: http://bsidorbsides.blogspot.com
Postat av: Anonym

kent kent kent <3 kärlek så ljuv <3

2010-06-18 @ 09:31:41
URL: http://ronjahdunst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0