MyBeloved

drömde så verkligt inatt.. om MyLove. jag sjöng en av våra låtar (har några stycken som handlar om henne och om vår tid tillsammans). men den jag sjöng har hon aldrig hört i verkligheten. hon stod tätt intill mig med tårar i ögonen. för vaje mening jag sjöng rann det fler och fler tårar ned för hennes kinder. hon visste att det handlade om oss, om vår tid tillsammans och om hur allting tog slut. jag visste att hon minndes och saknade precis som jag, visste att hon grät samma tårar som jag gråtit under alla år.

   MyBeloved do you know
   how many times I stared at clouds
   thinking that I saw you there?

   we were once young and blessed with wings
   no heights could keep us from their reach
   no sacred place we did not soar
   I don't regret the choices that I've made
   I know you feel the same

   moments lost and time remains
   I am so proud of what we were

   MyBeloved do you know
   when the warm wind comes again?
   no second chance to tell you
   how much I've missed you


tårarna bara strömmade ner för hennes kinder, det gjorde ont att se henne så förkrossad. men jag försökte ju bara föklara hur allt varit och hur jag har haft det. alla miljarder tårar jag gråtit, alla minnen, all saknad, all förtvivlan och all längtan. men jag fick aldrig chansen att berätta för dig, alla drömmar krossades med tiden.

men jag gråter inte längre, känner inte längre
likgiltlig och kall stängde jag av till slut

det är bara du som fortfarande har tårar kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0