drottning borderline

the bad moon rises, och drottningen kliver fram. här finns allt att hämta på silverfat, menyn är obegränsad. här är alla spel tillåtna, för ingen kan reglerna som jag. elit, jag mäter försprång i ljusår, jag är redan i mål.

jag slåss mot verkligheten, kämpar emot tårarna. försöker älska det jag fått utan att ens vilja ha. en felaktig start blir ett felaktigt slut. om ni bara visste hur mycket jag redan förlorat ert "lyckospel". jag föddes som nitlott, har ni inte lärt er det ännu?

secrets better left unspoken
i november går drottning borderline med huvudet högre än klackarna genom staden
shhh..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr suger jag på secrets.. Tre senaste gångerna har jag sett drottningen i korridoren, vad är oddsen för det? En korridor man vistas i max fyra minuter, vem fan driver med mig? Vill inte dit mer, det gör ju bara ont. Så nära en prinsessa men ändå så oändligt långt borta.. Ursäkta patetiska lilla mig, går raskt vidare till min sobrilkartong och skäms.

2010-11-22 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0