solnedgångstindrande änglaögon

sen mitt i alla frågetecken utropstecken beslutanden kontraktpåskrivningar flyktbenägenheter och stillastående balansgång på en lina utan början eller slut så blinkar det plötsligt till.. världen stannar upp och MyAngel står framför mig i solnedgången, ljusen reflekteras i hennes tårfyllda ögon, får dom att tindra sådär magiskt sorgligt men ändå så vackert (precis som då). sekunderna har stannat och världen slutat snurra, i en evighet drunknade jag i hennes famn, jag som aldrig trodde det skulle hända igen, aldrig trodde hon skulle finnas kvar, aldrig mer få uppleva hur hon får världen att stanna upp. det var bara vi, hon&jag, bara vi (precis som då). jag dog och levde på samma gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0