revolt mot 24:an

ibland undrar jag hur jag egentligen ser ut i era ögon. är så jävla trött på era improviserade små regler. jag kan inte ta mer skit för något jag inte visste var förbjudet. jag ska göra revolt så ni får se löjligheterna:

jag ska sitta i rökrummet hela dagarna även om fler än två är där inne. jag ska bunkra upp meterhöga staplar av tidningar och snacka skit om personalen. jag ska ligga och messa medpatienter på nätterna och hålla dom vakna för jag vill inte röka själv. jag ska tejpa för lampknappen så det inte går att tända där inne och jag ska röka extra mycket efter klockan elva på kvällen. jag ska även ta in kaffekoppar i porslin och massa mat.

jag ska sitta på golvet istället för på stolarna, och om jag sitter på en stol ska jag aldrig ha fötterna på golvet. jag ska äta i soffan istället för vid bordet och klaga på att jag hatar den äckliga maten. sen ska jag begära en hel buffé varje natt och aldrig vara på rummet efter elva. jag ska byta sängkläder varje dag och endast gå runt i landstingets kläder för dom är ju så fina.

sen ska jag aldrig rulla upp persiennerna för jag vill ju bara ligga i mörkret och tycka synd om mig själv hela dagarna. jag ska strunta i att delta i alla gruppövningar och jag ska gå in till andra patienters rum så vi kan smida destruktiva planer. sen ska jag gå till tidningen och berätta om alla oprofessionella behandlingsmetoder och idiotförklara alla i peronalen. jag ska be om VB (vid behovs-medicin) även när jag inte mår dåligt, aldrig bädda sängen och aldrig stiga upp på morgonen.

jag ska aldrig gå ut och jag ska kalla 24:an för mitt hem. jag ska samla ihop kläder så jag har långt mer än fyra plagg. jag ska ha mobilen på högsta ringsignal och prata i den ute på avdelningen jämt. jag ska ta massa foton varje dag på personal och patienter och sedan lägga ut på internet så hela världen kan se. jag ska spela in ljud och filma för det är så otroligt fint och vackert här inne. jag ska lägga upp tidningar över hela bordet i matsalen och läsa samtidigt som jag äter. sen ska jag bjuda in alla mina vänner och hela min släkt och ha besök hela dagarna och vi ska bara vistas i korridorerna, helst ska dom sova över också.

jag ska springa upp och ner för trappan ner till dagsjukvården och kiosken i bara strumpor, och i korridorerna på avdelningen ska jag bara gå barfota. sen ska jag ta reda på alla i personalens efternamn och kolla upp vart alla bor så jag kan terra dom ordentligt. jag ska även bli vän med alla på facebook. jag ska färga håret och måla naglarna varje dag och jag ska städa hela avdelningen med eget starkt giftigt rengöringsmedel så alla får allergiska chocker.

jag ska vara otrevlig och kalla alla för fula ord, och så fort någon säger emot mig ska jag hota med självmord för jag vill ha sån uppmärksamhet. jag ska sträva efter att bli bältad och att få övervakningsgrad 3 för jag tycker det är så kul att sitta och skita när någon ser på.

..idioter, vafan tror ni egentligen? suck..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hm, låter som de kommit ÄNNU mer idiotregler sen jag blev utskriven=/ hur orkar dom? Varför inte bara koncentrera sig på att sköta sitt jobb o faktiskt försöka hjälpa patienterna stället för att driva nåt jävla koncentrationsläger!

2010-09-04 @ 13:23:31
Postat av: Jossan

uppfostringsanstalt! Haha "inte sånna ord!"

"NÅGON MÅTTA FÅR DET VARA!!"

2010-09-04 @ 13:28:01
URL: http://josephinemorphine.blogg.se/
Postat av: Jossan

jag älskar dom....

2010-09-04 @ 13:28:48
URL: http://josephinemorphine.blogg.se/
Postat av: Linn

Glöm inte att rita massor av teckningar med blod på och sätta upp dem på väggarna!



Jag och en annan tjej som var inlagd under påskhelgen ritade en serifigursjesus som naturligtvis hade lite blod på kroppen och satte upp den i matsalen. Jag fick sån jävla skit för det: "Man får inte sätta upp saker på väggarna. SÄRSKILT inte saker med blod (alltså röd tuschpenna) på!" Det skötaren skrev om det i journalanteckningarna också, jag menar come on!

2010-09-04 @ 18:12:46
URL: http://ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Postat av: M

du e väl för söt lilla gumman :-D <3 saknar dej <3

2010-09-08 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0