uttjatad

ja men skit i det då för fan! skitsamma. efter såhär lång tid av stillastående trampande i en lera utan slut så är väl bästa möjliga förflyttning tillåten? bara ta en grävskopa och skyffla mig över till närmsta plattform för att "komma någonstans". skitsamma att leran följer med, ni lyckades ju ändå inte dra upp mig.

jag är tråkig, ful och töntig. existerar på rutin. stel och oförändlig, alltid likadan. lika svart, lika dyster med samma röst och samma ord.. kommer aldrig någonstans. blablabla ja vi vet du vill dö lika mycket nu som då, (ja vi vet du behöver hjälp, man blir trött på ditt jävla gnäll). tyst med dig, sitt Fido, vacker tass, fot, håll käften! ja jag ska gå, sluta tjata, jag SKA! var inte oroliga, jag ska försvinna.. okej? ja jag ska städa upp efter mig, sudda ut alla fotspår. ni kommer att glömma mig.. jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

once upon a time

she entered my life

had to balance myself

on the edge of a knife



she filled my head

but I had my fear

not a single word

from her mouth to my ear



beauty as a fairytale

the memory remain

her soul undiscovered

myself to blame

2010-09-28 @ 22:54:38
Postat av: Anna

Gumman! Jag vet att du är rädd, men tro mej, det bästa som kan hända är att du kommer därifrån!!! <3

2010-09-29 @ 01:07:42
URL: http://annafindhe.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är värdefull <3

2010-09-29 @ 17:52:07
URL: http://ronjahdunst.blogg.se/
Postat av: Agnes

Kanske är det helt fel inlägg att komma med det här på, kanske har jag redan sagt det jag vet inte. Men du har ett fantastiskt sätt att skiva, jag blir lika tagen varje gång. Även om det du skriver i många fall är svart av sorg blir det vackert på något hemskt sätt. Du har en talang, och du berör med dina ord än jag någonsin upplevt innan.



Jag täncker på dig, och önskar dig ett mänsligt liv som är värt att leva för

2010-09-29 @ 19:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0