kärleksbrev

älskade A lyser upp min mörka tillvaro. med henne kan jag fly ifrån allt och ändå inte behöva spela någon annan. jag kan vara mig själv inför henne (vem jag nu är?). hon är en av få i världen som förstår mig så mycket, som känner så lika, som lever så lika och som lyssnar, tror på mig och läser mellan raderna (trots att jag pratar osammanhängande, kladdigt och hoppar över rader). jag är så otroligt glad att få ha henne i mitt liv. A, mitt ljus i mörkret. du är som jag. jag är som du. och jag värdesätter vår vänskap så högt det bara går. en kravlös och ickedömmande vänskap. hon har sett mig i alla olika tillstånd som finns, och ändå älskar hon och stannar kvar. hon är en av som verkligen känner mig.. på riktigt. och jag är så överlycklig att jag får vara med i hennes liv, att hon pratar med mig om sådant ingen annan skulle förstå, att hon litar på mig, och låter mig finnas för henne som hon finns för mig. A, jag älskar dig! ..och jag vill aldrig någonsin förlora dig ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va du är underbar ellen!!<3<3<3 Blev tårögd när jag läste detta! Men det är sant, vi förstår varandra, och jag känner samma sak - jag behöver aldrig vara rädd för att du ska döma mig eller tycka jag är konstig, vi är konstiga tillsammans istöllet;)<3

Jag är så glad att jag fått lära känna dig, och för att du vill va min vän och att du finns för mig! Och jag kommer aldrig nånsin lämna dig det lovar jag! <3

Du hjälper mig jättemkt, bara genom att finnas. Jag vet att du alltid ställer upp, och du betyder jättemycket för mig ska du veta! <3

2011-04-09 @ 13:23:36
URL: http://annafindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0