Patetisk Personal-Poesi På P

(hej jag har inget liv)

PATETISK PERSONAL-POESI PÅ P:

Periodiska Personer får Pengar för att Prata och Praktisera med Psykotiska Puckade Psykfall och Prestera som Personal för Personlighetsstörda Pillerknaprande Panikfyllda Problembarn (Precis som jag). För en Plikttrogen Professionell Personal blandar aldrig Privatliv med Patienter. Jag ska aldrig bli en sådan oPersonlig Person som inte Pratar Privatliv med Patienter inom Psykiatrin. Jag ska bli en "Persienn" (Personal På Patientens Parti), Personlig och Professionell På samma gång. För det är endast "PersiennPersonal" som Pluggat rätt Program och Platsar i Psykiatrin. Perfekta Proffs att Prata med, äkta och På riktigt, som inte Pratar med Psyksjuka Personer endast för Pengarnas skull.


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Wow, otrolig poesi du fick fram på P, som även stämmer så otroligt.

2011-04-27 @ 16:31:16
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: karolina

hej ellen! jag hittade hit från matildas blogg igår, och jag har nu plöjt igenom allt du skrivit här... och jag är så berörd av dina ord, dom gick rakt in i mig. jag känner mig fortfarande helt omtumlad, och vet inte riktigt vad jag ska skriva till dig, men jag ville iallafall lämna ett avtryck här hos dig, för du gjorde ett avtryck i mig med dina ord.



stora kramen till dig.

//karolina

2011-04-27 @ 20:31:39
URL: http://karolinapetersson.wordpress.com
Postat av: Nina

Wow! En fantastisk människa med en underbar blogg! Dig skall jag börja läsa mer av. Dina ord både hugger och strömmar kärlek.

2011-04-28 @ 22:20:47
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0