sockervadd, syster & paris

jag säger bara tack gud eller vem det nu är som sitter där uppe och delar med sig små tussar av sitt rosa moln. som sockervadd, lindat runt såren, ett rosa fluffigt skydd som får mig att sväva över marken där jag går. jag skiter i att det är kallt och fullt av is på gatorna, för nu gör det inte lika ont att ramla längre.

        
älskade syster fyller 21 idag, och om två dagar lyfter planet till paris. nu kan jag flyga lugnt med en egen specialanpassad fallskärm. nu kan jag längta igen! nu kan jag dansa bekymmersfritt på gatorna i paris, lycklig, full och galen hand i hand med lillasystern min!


Kommentarer
Postat av: P

Hej.. sitter och checkar alla bloggar :) Titta gärna in, glöm inte att du e med i vår sekt :D

Kramar P!

2011-02-03 @ 22:09:33
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: Anna

Saknar dej älskling!! ring när du kommer hem <3

2011-02-05 @ 10:52:23
URL: http://annafindhe.blogg.se/
Postat av: är det du?

Hej,

det här är verkligen jättekonstigt, men kom in på din blogg somehow, och du liknade så mycket en person vars, blogg, som jag följde för längesedan, jag fick hennes nummer och vi skrev till varandra på msn. den ellen jag skrev med då hade en person hon såg upp till och anförtrode sig till som jag inte miss namnet på, men hon svek dig många gånger, hon kom fån kyrkvärlden, den världen du funnit dig en mula i men snbbt föll ifrån, du tog sånglektioner och la upp filer där du spela owc av kent. om du känner igen dig, kan du väl svara på detta med ett enkelt ja, för jag vill jättegärna höra från dig igen!!! PUSS

2011-02-09 @ 23:38:35
Postat av: Anonym

jag skrev en kommentar nyss, förstår om du inte förstår vad jag skriver. är full. men iallefall, jag villl gärna komma i kontakt med dig, höra hur det gick för dig och vad som hände med kvinnan som svek dig och vad som hände med kyrkkontakten osv. puss

2011-02-09 @ 23:43:53
Postat av: ellen

åh ja det är mig du pratar om! allt det där med owc och hon som svek mig och kyrkvärlden och sånglektionerna. pratade vi nånting? vad heter du?

2011-02-13 @ 19:57:41
URL: http://iisolah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen,

Var väldigt full förra gången jag kom in på din blogg och skrev det förrvirrande meddelandet onvanför.

Jag heter Antonia. Du kanske kan lägga till mig på facebook eller msn.

[email protected]

Antonia Stålbert

2011-02-15 @ 18:51:52
Postat av: ellen

Nia? är det du? ååh!! lägger till dig nu.. <3

2011-02-16 @ 19:16:06
URL: http://iisolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0