avsaknad av ord

         
svart
är avsaknad av färg, precis som jag. avsaknad av liv, ork och livslust. vill inte synas, höras, bli tänkt på eller vetas om. varje sekund är en evighet att härda ut, varje rusande hjärtslag är en plåga. tusen måsten, borden och krav regnar över mig, hela världen tycks hänga över mina axlar utan det minsta tecken på samvete. (pain is not ashamed to repeat itself)

gick ut i linne och strumpor i minusgrader för att känna något annat än allt det där jag inte kan sätta ord på. ..mest redigerar jag bilder och filmer i brist på ordförråd, språk och talförmåga. det blir mitt sätt att ventilera, prata, få ur mig.. när inga känslor kan uttryckas på annat sätt.


Kommentarer
Postat av: Elise

Jag gillar bilden - vem har tagit den?

2011-03-11 @ 14:58:10
Postat av: elise

Jag gillar bilden - vem har tagit den?

2011-03-11 @ 15:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0