fucked up fairytail

you believe in me, but I'm BROKEN!
and all I feel is this Cruel Wanting
I've been falling for all this time
and now, I'm
Lost in Paradise

jag är dubbelvikt och ut&in. i varannan mening byter jag åsikt. jag är den totala motsägelsen i egen hög person, den äkta kluvenheten i människoform. som en felvänd magnet, syd och nord, två motpoler i min kropp som bara skriker motsatser. vem har rätt?

[som en slingrig huggorm glider jag ur händer]

eifersucht
sehnsucht
ich will dich für mich allein


jag känner mig som en levande tolkningsfråga. alla gränser är nådda och min röst är inget av värde längre. inte ens bokstäverna här. jag försöker förklara och försvara med tunna argument.. men ingen hör! jag blir avbruten i meningar, totalt missförstådd och feltolkad.

idag är elakhetens dag. Amy & Pem.. ni vill mig väl..
men på helt fel sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0