Miih

Psycho Twist - once upon igen igen igen.. Från svart till vitt på en sekund. Flydde från helvetet hemma och lyckades hitta PARADISET; Min Miih - din kärlek gör mig hel..
 
Mörkret är plötsligt som bortblåst och jag vaknar i hennes famn i ett glitterregn av rosa hjärtan. Hennes ögon berättar om kärlek och jag gråter av lycka för att jag vet hur ärliga hennes blickar är. Jag gråter av lycka för att just jag är den som fått äran att lära känna henne, fått ta del av hennes liv, fått bli hennes prinsessa. Jag gråter av lycka för att jag inser att alla färger var på riktigt, inser att det är mörkret som luras när färgerna inte syns, inte tvärt om.
 
Miih - en ängel, en syster, en livräddare. Jag älskar dig! (långt bortom alla ord som finns) I din famn är jag hemma! Med min hand i din är jag tryggheten själv.. "älskling, du är ett mirakel"
 
"a friend is someone who sees through you and still enjoys the view"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0