Svart

Jag vet inte varför, men just nu är ALLT ert fel, alla färger ni sprider i mitt liv gör mig så FÖRBANNAD! Jag vill inte bländas av NAIVITET genom FEJKFÄRG eller FALSKA FASADER. (Get it REAL or Get the FUCK out). Om ni nu blir så glada av färger kan ni ju sitta hemma och leka med era jävla regnbågar för er själva.. okej? Just Get The Fuck Out Of My Darkness! You're Uninvited!
 
Fuck You and your Fucking Colours! Think you're getting anywhere? Screw You!
-"if you can't live without me, why aren't you dead yet?"
 
.."there are reasons even to the hardest of problems".. Yeah right! Det är bara fram med penseln och måla över alla sidor på "Rubiks Kub" med valfri färg. Problem Solved! Game Over! Ja, det var ju sjukt jävla onödigt av den där "Rubik" att sätta olika färger på alla små fyrkanter och sen bara börja snurra, vrida och vända på hela skiten.. PLUS att bara lämna kubjäveln Fucked Up & Felvänd och förvänta sig att alla andra ska laga och rätta till den. Fuck That "Rude-Dick"! He's dead anyway so drop it. Jag ska nog också dö med halva meningen sagd, för då går uppenbarligen en hel mänsklighet runt och filosofierar om resten av orden för alltid.. = The only way to be remembered in time. NU.. av alla platser i alla världar och alla sekunder förstår jag vem jag verkligen är, (det finns alltså en anledning till min svarta garderob).
 
färg är endast illusioner av lycka
lögner i kemikalieform
reflektioner av ljus med placeboeffekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0