Carpe Omnia (fånga allt)

Amy. En eloge för alla timmar du ägnat åt mig! Tid du tagit dig, tankarna du tänkt på mig! Vem är jag att stjäla sekunder av någon? JAG?! Och som ett uselt "tack för att du håller mig vid liv" så skriver jag med små svarta bokstäver i ett av tusentals identiska olästa inlägg.. men Amy, mycket här är är tillägnat dig.. tankar, reaktioner, kärlek, citat, sorg, rädsla, ilska, hat och beundran. Allt det där som hör till "nära relationer". Alla känslor är tillåtna i ömsesidig kärlek! Carpe Omnia (fånga allt)


Kommentarer
Postat av: Sandra "Piik" - "Att leva som psykiskt sjuk"

fan var carmpe omina lät mycket bättre än uttjatade carpe diem.



_______________________________________

Sandra Piik - "Att leva som psykiskt sjuk"

En blogg om att försöka bli frisk i ett sjuk samhälle.

2012-02-28 @ 20:42:46
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0