Fucked up love

En puss på perrongen - min famn i din! På kärleksjakt finns inga gränser eller regler.

C
alathiel
.. jag sprang i snö, plankade på nattbuss, ringde för många signaler, skickade för många sms, svartvitlögnade för småpojkar, fick hennes bil att stanna bredvid bussen och sprang ut, snöoväder och RAKT IN I HENNES FAMN! Min Änglafamn! Löften om imorgon, och ett högt pris att betala. All the fucked up love has a price, (i min värld var det värt det) Cala, vad som helst för dig.

Nu är jag skuldfri och utan kvitton så fråga inte är du snäll. En besatt blondie i Växjös vita vinternatt lever farligt som fan. Kärlek är dyrt, men värt vartenda värdefull sekund, (och hur fan ska jag skriva för att få rätt version till rätt ögon men ändå bevara all fakta?) "skip the middle talk.."

Okej, blev vänligt hemkörd av "pubvakt/blivande polis". Ringde som lovat (Lex), fick beröm för "gjort som sagts", gick hem ensam, klickade av idioter och sitter skakande och iskall i soffan och skriver här. I MADE IT! right? Snälla ge mig en vit lögn - säg att du tror på mig EN GÅNG TILL (say it).. du får tro vad du vill. Kärleken räckte nog halvvägs.. är du där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0