Lily & jag (version 2)

Tack P2 för din otroligt fantastiska insats! Jag kommer aldrig kunna tacka dig på riktigt, jag kan aldrig någonsin berätta, men jag skriver det här i alla fall (sort of).. Lily och jag.. du har fört oss till en helt ny nivå! Tack P2, du lyckades med det som jag försökt med och kämpat med i flera ÅR! Sen bara kommer du med din underbara existens, helt ovetandes om din charm och utstrålning som du med dina ord förvandlar till en nyckel av guld! Just den nyckeln som jag letat desperat efter i flera år! Nyckeln till hennes hjärta! Plötsligt dyker du upp och gör underverk utan att veta någonting! Jag är dig evigt tacksam! Önskar du kunde förstå vad du gjort för mig.. You set me free!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0