vad är vad?

"can't a saviour be for real?
not just a fucking souvenir?"


Hjärnspöken säger ni. Gåva att se andevärlden säger dom. Ni säger jag är sjuk, behöver hjälp, medicinera bort hallucinationer. Dom säger jag blivit utvald av en högre makt, att allt jag ser är på riktigt och att jag fått gåvan att se in i andevärlden för att kunna ge budskap åt andra. Ni säger lyssna inte på hängivna troende som bekräftar demonernas och änglarnas existens. Dom säger lyssna inte på världens ord som kommer ur munnar som endast talar om vetenskap och mediciner.

Båda säger en andevärld existerar men inte alla ser eller märker.. men jag märker som fan, ser som fan, och vem i helvete ska jag lyssna på? Världarna klyver mig mitt itu! Vad är på riktigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0