"you're hurting everyone around you"

Både änglarna och demonerna skriker med olika avsikter i en öronbedövande ostämd kör; "you're hurting everyone around you!" och jag vet att dom har rätt. Jag skadar alla jag älskar, alla som bryr sig, alla som kämpar för min skull. Dom som lägger ner kropp och själ för att hjälpa mig ut ur mörkret. Dom med hjärta. Här får ni tusen skäl att verkligen hata mig!

Hon ställde frågan rakt ut, och jag kunde inte ljuga för henne. Finaste Kia, jag vet att hon bryr sig mycket om mig, vet att Nani bryr sig om mig likaså, (och fler omkring mig). Jag vet hur ledsna dom blir, vet att det gör ont i dom och jag hatar mig så jävla mycket! Jag vet att dom blir ledsna och vill jag ska se det likadant, "se på mig själv ur deras perspektiv".. men jag kan inte! Mörkret slukar mig helt och det är därifrån min synvinkel är!

Det gör så JÄVLA ONT att se hur jag skadar mina hjältinnor! Dom jag älskar & litar på mest! Det är DÄR, endast DÄR som jag önskar allt ogjort! Det är DÄR jag har motivationen.. ingen annan stans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0