secrets better left unspoken..

WHAT IF MY REASON TO STAY, IS MY REASON TO GO?
 
minns du mig om jag minns dig? säg att jag finns i dina tankar så som jag tänker på dig. kom ihåg mig! jag kommer aldrig glömma, kom ihåg det. glöm aldrig! om du får bo i mitt hjärta, får jag bo i ditt? jag lovar att aldrig mer störa, inga nya minnen ska jag skapa. jag lovar att försvinna om du lovar att aldrig glömma mitt namn. om du lovar att titta upp på natthimlen så lovar jag att skriva ditt namn med stjärnorna. mer än så ska jag inte påminna om vårt farväl. vill du byta ord? du har mitt här om du ger mig ditt.
 
i want someone to know
someone to help
but nobody can help
so nobody can know
 
NO REASON TO STAY IS A GOOD REASON TO GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0