aldrig igen!

it's hard to answer the question; "what's wrong?" when nothing is right!

jag tappar bort mig i mörkret där demonernas hungriga händer famlar efter mig.. och plötsligt sitter jag i min lägenhet med fyra poliser runt mig. jag vet inte vad som händer.. men jag faller. faller faller faller ner i mörkret jag tycks vara skapad att leva i.. "total jävla ensamhet!"

jag ska aldrig aldrig ALDRIG älska igen! aldrig någonsin ska mitt hjärta hållas i händer igen! aldrig ska jag ge bort mitt hjärta igen! aldrig någonsin ska jag släppa in någon igen! aldrig ska jag bli svag och sårbar igen! aldrig någonsin! det är över nu!

jag vill bara glömma allt vad nostalgi heter. jag vill radera allt och starta om på nytt, utan bagage och med helt andra förutsättningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0