AlvaHooker

JellyEll and MoHoEllz goes Ego!

Varför är mina händer sämre än dina? Varför är glitterorden du gav med färg plötsligt en "standardfras"? OSPECIELL när röda hjärtan regnar över alla i din närhet. Med förtvivlan över min naivitet går jag tårögd förbi när jag hör dig upprepa allt du sagt till mig.. till en annan tjej!

Var allt bara tomma ord på rutin? Eller är ditt hjärta så stort att många får samma plats? Hur som helst måste jag erkänna att jag är FETT JÄVLA AVUNDSJUK och vill ha dig för mig själv. EGOELLEN! Jag hatar mig när jag önskar jag var den finaste i dina ögon.

Sekunderna tickar och färgerna bleknar. Jag blundar för att slippa se vad jag kommer förlora, försöker förbereda vårt farväl, men det ständiga kriget mellan hjärna och hjärta pågår ständigt okontrollerat utan vila eller rast. Jag vill inte känna såhär, vill inte slösa all min energi på totalt meningslösa saker när det egentligen är TUSENTALS andra saker som kräver tio gånger mer krafter än jag kan prestera.

Läskigt hur någon kan få hela ens stormande tillvaro totalt oväsentlig och skapa en helt ny virvelvind att tappa bort sig i. Andra kaos med andra mål, trots att det bara är tillfälliga tidsbundna fingrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0