Lyssna!

Lyssna på mig. Snälla lyssna på mig någon gång. Jag vet att jag aldrig sätter punkt men snälla AVBRYT MG INTE förän det jag vill ha sagt har hittats i ord. Jag är bäst på att trassla in mig i fel bokstäver och osammanhängande meningar.. men jag vet ju vad jag menar! Hör ni inte? Snälla lyssna då! Lyssna rätt! Lyssna på MIG här bakom alla ihopklistrade konstiga ord och felaktiga förklaringar i tredje, fjärde, femte led. Jag orkar inte försvara min misslyckade existens gång på gång. .."varför? varför" varför?" - DÄRFÖR! Hur många gånger ska jag försöka förklara, försvara och beskriva något jag ännu inte hittat ord för? Lyssna på min tystnad - den kanske säger mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0