Noll

Jag har inget värde kvar. Jag har raserat allt i min omgivning, krossat allt som byggts upp, allt som jag fått hjälp med att bygga upp. Nu har jag gått över ALLA gränser som finns; (och jag minns hur dom kastade mig våldsamt ner på golvet utan minsta tecken på försiktighet, rakt ner i betongen och höll mig fast med skoningslösa grepp). Med all rätt!

Nu; ingen tror på mig, ingen känner igen mig, ingen litar på mig, ingen förstår mig, (inte ens jag själv), och nu är det bevisat ÄNNU en gång; INGEN ORKAR MED MIG! Vad var det jag sa? Vad är det jag alltid säger? Everyone I know goes away in the end. Det stämmer alltid! På ett eller annat sätt ORSAKAR JAG gång på gång ett stormande kaos som gör att folk försvinner.

Jag HATAR mig själv med det starkaste hat! Min plats är nu UNDER GOLVET, min röst har inget värde över huvud taget. Jag är NOLL! Världen skulle vara så mycket bättre UTAN mig. Jag är bara "waste of space", en onödig jävla missbildad existens som bara kostar pengar för samhället. "Man kanske borde ta sitt liv nu?" Jag SKÄMS över att klassas som "människa".

Jag kan inget annat än att hålla med D nu; -"Ellen är ohyra och borde inte få finnas på denna planet! Hon manipulerar och har dåligt inflytande på folk. Hon triggar människor och får dom att må psykiskt dåligt så dom börjar skära sig och vill ta livet av sig. Hon borde inte få leva!"

Han har rätt! Jag är redo.. skjut mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0