städmani

såhär kan det gå till när jag får städmani
(jag vet, men jag har faktiskt ADHD)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha. och ändå såg lägenheten ut när vi bodde där xD

fast.. vi var duktiga och städade på nätterna :) dammsuga upp popcorn och diska ^^

2010-06-08 @ 20:15:15
URL: http://ronjahdunst.blogg.se/
Postat av: Molly

HAHAHAHAAAA!!!

2010-06-09 @ 12:31:13
Postat av: gulbagge

Ellen, du beter dig inte som om du har ADHD. Jag blir så arg på alla läkare och psykvården som bara ger diagnos efter diagnos på ungdomar som dom inte vet vad dom ska "göra med".

I mina ögon är du en tjej som helt enkelt inte mår bra, och allt har bara blivit fel. Men det kommer vända, det är jag säker på. Och då kommer du inte ha några dumma diagnoser kvar. Oavsett vad du själv tror och vad alla läkare "tror" så kommer jag alltid se dig som normal, fast du hamnat snett och ingen vet hur man ska hjälpa dig tillrätta igen. Love you <3

2010-06-10 @ 16:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0