mordhotad igen

idag blev jag mordhotad av min granne ännu en gång. varför blir jag inte förvånad? för tre dagar sen sa han att han skulle sticka något vasst i mig. den här gången frågade han personalen vart jag var. dom sa ingenting men frågade vad han ville mig. han sa "I'm going to kill her!" dom polisanmälde ännu en gång, men han bor fortfarande kvar vägg i vägg med min lägenhet (som jag inte ens kan vara i men ändå betalar hyra för). så jag gömmer mig fortfarande hos Sofia & Rikard..
     ..men jag lämnar mina spår efter mig..

                                                 
jag vet ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta. därför gör jag båda två om vartannat. har köpt ännu en peruk för att inte kännas igen. har en brun och en svart. ska det behöva vara såhär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0