MoreWhore

  fem steg bakåt, två steg fram
  på lite håll liknar det dans
  och i drömmen håller du
i min hand

men jag gick över gränsen. fem steg bakåt, SJU steg fram. fan. jag trodde jag hade kontroll. jag tror alltid jag har kontroll när något går som jag vill. drömmarna seglade iväg för långt, (in the pretend-world.. there's no goodbye). men alltid suger jag i mig mer än sista droppen.. helt utan hänsyn till någon eller någonting. "MoreWhore" är mitt namn.

     [.the most dangerous thing to want.. is more.]

jag måste backa nu. sudda ut och backa. springa bak till ruta noll och ställa mig sist i kön. blunda, hålla för öronen, vända ryggen mot och gräva ner mig under marken. långt ner. slita av stämbanden och vänta tills alla fotspår där jag har varit och klampat täcks över och blåser bort i tid och vind.

jag kan sudda ut mig ur din värld och ditt liv, till slut kommer även minnet av mig blekna bort..
men i drömmen håller du i min hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0