ignorans

STOP THIS FUCKING FUCKERY WITH ME! DON'T YOU FUCKING FUCKERS KNOW THAT

I'M ALREADY SO FUCKING OVER FUCKED I CAN'T FUCKING TAKE ANYMORE FFS!

 

..okej, inte ett ord har lämnat mina läppar.. inte en enda tanke har jag ens gjort försök till att bokstavera eller få form. förnekelse som fan? ignorans är mitt självmordsvapen. jag låter inte ens känslor eller åsikter komma i närheten av hjärnans automatiska analyserande. STAND BY! AUTO PILOT! SKÄRMSLÄCKARE! kopplingen mellan hjärnan och känslosystemet är TOTALT kapad. (har jag någonsin varit såhär nollställd?) som om jag har klyvt mig själv itu och två st "Ellen" går runt i varsin värld på varsin sida av jordklotet i olika liv helt oberoende och ovetandes om varandra...

 

it's SICK you know.. (fråga mig inte hur) ..MEN..

 

idag sa plötsligt Nina en mening som träffade mig som en blixt från en klar himmel.. på en nanosekund kopplades allt samman och jag föll ihop i soffan rakt i Ninas knä och utbrast: "Taaack! Du är den första som sagt det här! Så tycker jag med!" sjukt vilken lättnad! (nu är bara frågan när vi ska publicera; "KAOS"?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0