Ego Fuckup!

Varför ska jag ständigt prata sönder människor? Jag babblar och babblar, avbryter allas ord och stryker över meningar med mina egna. Ego! Jävla EgoEllen! Jag märker irritationer men ÄNDÅ fortsätter jag prata om mig själv och berättar så onödiga saker som ingen egentligen bryr sig om. Jag säger "vänta! bara en sak till.." och hoppas omedvetet inom mig själv att personen i fråga ska vara jätteintresserad och VERKLIGEN vilja veta allt jag så ivrigt vill berätta. Men när jag lämnas ensam igen så hör jag deras försök att avsluta samtalet. Deras ord börjar eka i väggarna och deras ointresserade ögon spelas upp framför mig. Skuldkänslor och självhat exploderar och jag bara ångrar vartenda ord jag TVINGAT dom höra! Jag vet ju så väl att jag inte ska göra så! Vet att ingen vill lyssna när man avbryter andra! Jag vet att det är fel taktik att fånga någons hjärta! VET att intresset att lära känna mig dör ut.. Men ÄNDÅ mosar jag egofakta in i deras öron! Varför kan jag inte hålla käften? Ingen blir ju intresserad av att lära känna mig bättre om jag redan svarat på alla frågor som inte ens hunnits ställas. Jävla egoidiot! Suck!

Ellen = überblond fuckup not acting her age! An immature child trapped in a 24 year old body. Misserably Mad girl, MissFit MissUnderstood MessMissy.. MassMistaken Manipulative Maniac! FAIL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0