Max 500

MindFucker. AngelRaper. MoreWhore.
"det finns små trix som får folk att ge dig mer än du är värd"

 
Jag älskar bara dom som vågar gå över gränserna, alla dom som tänjer på "professionella ramar".. dom "oprofessionella", dom som alltid lämnar spår. Jag har som egenskap att få människor att gå för långt, lockar dom över regelbundna hinder och stadgar. Steg för steg mot ett övertramp som ingen ser mer än jag. En gång regelbrytare, för alltid fast i förbjuden frihet.. och plötsligt river dom murar för min skullkrossar tegel och betong, sliter sönder allt som stoppar deras väg. Jag ler i smyg och lockar dom längre in i laglösheten, lurar så långt jag kan, uppmuntrar alla fel, berömmer avvikelserskaffar tillit och skaffar liv på spel där jag är den avgörande domaren. Jag lindar runt lillfinger tills jag erbjuds ord som kan krossa allt. Krossa karriärer. Deras liv ligger på min tunga och jag njuter i hemlighet, bekräftar och får bekräftat - jag är mer än ett jobb, jag är värd att sätta världar på spelJag är ett lejon förklädd till lamm, jag målar gräset grönare på andra sidan. Jag förvillar, förtrollar, förfalskar och förför förädiskt. Jag vet hur man fäller änglar, jag vet hur man får dom på fall. Jag knarkar kärlek i kamoflage, kevlarsjäl, depend to depend. Jag stjäl oskulder, spelar oskyldigt ovetandes och orsakar orsaker till att bli oprofessionell. Jag vaktar hemligheter med mitt liv, lever på löften som vigts åt mig. Jag blir ens lilla privata egendom, en liten fristad där folk får förlora kontrollen. Jag får dom att dansa fritt och berusat i förbjuden extas. Dom dansar i lyckorus och jag har lyckats igen.
 
 
"med en blick får jag folk att tro på magi, ett ljus man drunknar i"
//Kent - Max 500; http://youtu.be/aPfDgeAvFLo
 
Det är såhär alla små trix går till som får folk att ge dig mer än du är värd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0