I never fail to fail

Sparkar hål i vägg, häller mat i personals hår, tar sönder bil, sparkar dator i bitar, skrämmer katt, skrämmer grannar, skrämmer mig själv. Utskällningar, möten, dagliga hot om ringa polis, handräckning, inläggning. Förbud att gå i trapphus ensam, måste hämtas av personal för att gå ner, gå ut, gå hem. Min lägenhet är ett fängelse på tredje våningen som jag lyckats bygga helt själv tack vare aggressiva okontrollerade handlingar. Kränkande kravfylld isolering i isola. I never fail to fail! Nu känner ingen igen mig. Jag faller, oförmögen att förklara för tåtassande uppgivna människor. Deras frustration är frustrerande. Dom säger "vi famlar i mörker efter dig Ellen". Hur kan jag få dom förstå att jag gör detsamma? Svarta hål av sorg blir till svart hat. Jag skriker, sparkar, exploderar. Kom inte för nära, JAG SKADAR NUMERA MED FLIT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0