Scandal went Apocalypse

En eskalerande skandal. En tickande bomb utom kontroll. En förtvivlad förkrossad ADHD/Borderline-Ellen driven av rent svart hat med hämd i blicken är INTE att leka med. Utan samvete agerar jag blindt och brutalt. Tusen taggar utåt och jag hugger så fort jag får chansen.. skoningslöst. Kanske är det för att MIN VÄRLD har gått under, men att jag ser alla i min omgivning fortsätta sina liv utan problem som om inget hade hänt. Nonchalanta jävlar! Jag vill bara slå sönder allt och alla, hämnas för att livet är så orättvist och slita ut alla människors hjärtan så dom FATTAR hur ont det gör. Ni HÅNAR mig genom att leva och skratta och fortsätta andas som förut. Världen HÅNAR mig genom att fortsätta snurra runt solen och inte visa några som helst tecken på universums egentliga undergång. Jag vill inte vara med i en värld där till och med stjärnorna fortsätter tindra trots att dom egentligen dött ut. JAG vs UNIVERSUM- och självklart blev min sista hållplats Psyket "Home sweet Home" ..Fucking lyckat Ellen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0