Insekter

Jag orkar inte! ORKAR INTE! Jag hatar allt och alla! Jag hatar er! Jävla cp-fittor, gå och häng er för helvete, det finns ingen som vill ha er här. INGEN! Så bara SLUTA omringa mig i "min" lägenhet. Sluta, SLUTA finnas i trappan, i rummen där nere, vid porten och utanför. Som insekter är ni och krälar överallt. Trycker in mig i ett hörn på tredje våningen. Jag KAN INTE GÅ UT för ni blockerar utvägen, trappan, hissen, gatan utan för. Jag blir GALEN! Snälla bara DÖ! Jag orkar inte att ni ska existera. Försök ALDRIG komma nära mig igen! FUCKERS! Det här är till er:
 

Nine Inch Nails - March Of The Pigs (Unclean Live) Lyrics on Screen from iisolah on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0