Falska svin

Ska dom "taktika" så ska jag fan det också. INGEN vet vad jag egentligen varit med om. (Norge, Göteborg.. om ni bara VISSTE!) Kanske är det bra att dom inte frågar ändå. Deras nya taktik är så uppenbar.. inte prata om/uppmuntra. Jag förstår. Men jag tänker köra med samma kort. Inte ett enda ord kommer lämna mina läppar, inte förrän någon frågar och verkligen VILL VETA..
 
när ni tystnar så tystnar jag
 
..och kom inte och ställ frågor till mig sen bara för att ni läst det här. Jag ser er och hör er. Jag är trött på att kasta pärlor till svin. Vill ni finnas i mitt liv - BEVISA DET (utan baktankar eller taktiker). FÖRTJÄNA mina ord så ska jag dränka er i guld och glitter. Ni ska få mina pärlor som gåva om intresset finns i era hjärtan. Bevisa för mig att ni inte är svin.. och jag ska ge er hela mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0