MS-röj

"mirror mirror, don't you see?
the girl you show me.. isn't me"
 
Jag är felprogramerad och hopplös. Jag existerar helt utan syfte. Jag vet inte vem jag är, spegeln visar olika "Ellen" varje gång jag blinkar. Vem ska jag vara idag? Försöker hålla ihop till en och samma "Ellen" under all tid jag träffar någon, tills att jag blir ensam igen eller träffar någon annan. Det är bara så jävla svårt.. att hela tiden gå runt och inte veta vem jag kommer vara nästa sekund. Hur kommer jag reagera, tycka, tänka och säga? Som i en teater byts scenen plötsligt ut och nya roller delas ut lika snabbt som ridån går upp igen. Inga manus, ingen övning. Improvisera i takt med trådarna för att inte fastna.. skit samma vart det leder, det går ändå inte stoppa.
 
Hoppas på det bästa men var förberedd på det värsta. En förödande explossion kan utlösas när som helst och var som helst. Jag är en marionettdocka som dansar på ett minfält. Kom och se mitt uppträdande "livet".. men se upp vart ni sätter era fötter. För att komma mig tillräckligt nära måste ni riskera många steg i ovetskap om det är en mina där eller inte. Dom som överlever fram till mig är dom som verkligen SER MIG.
 
Ni vet vilka ni är ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0