krig utanför & inuti

TYYYYST!

               
fan vad alla skriker och tjabbar hela tiden. höjda röster, gräl och svordommar omringar mig från alla håll. hjälp, göm mig! känns som allt handlar om mig. är så rädd att något beslut ska tas om mig, att folk ska bestämma och göra saker jag inte vill, att jag inte ska ha något att säga till om.

varför skriker alla? varför bråkar alla? patienter, personal doktorer och chefer hit och dit. arbetstider, raster, möten, planering.. än så länge har fyra i personalen sagt upp sig (!)

rusningstrafik i korridoren och alla grälar överallt. saker kastas, dörrar smäller, byggnaden rasar sönder. rösterna och orden blir så många och så mycket, allt förvandlas till kaos i min hjärna som ett sorl av skrik, kan inte usrkilja orden. går runt runt runt i panik och oro, skakar som ett asplöv och kämpar mot tårarna.

vafan är det som händer egentligen?


Kommentarer
Postat av: Sandra

oj, de lät ju inte bra alls det där! NNu vet ju jag inte vad det handlar om, men visas mer förståelse från alla sidor och om man diskuterar vad som nu kan vara problemet någorlunda vuxet så bruuukar det iaf kunnas ses en ljusning...



Men ni, vrid över på trean, Hajen4 där=)



Hoppasd det löser sig.

2009-12-19 @ 03:16:13
URL: http://elwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0