blame me!

lögnare! svikare! jaha, om det gör så ont i dig för att jag är som jag är så sluta fråga, sluta läsa, sluta bry dig. egoister, hela jävla världen kryllar av självupptagna skattepenarslukare. hej förlåt jag är ful och dum i huvudet, hur mycket mer konstaterat kan det bli? dom jag älskat, trott på, följt rekomenderade vägar.. jag var för naiv igen. humanitet verkar bara finnas i ordböcker. BLAME ME! trampa, sparka på den som redan ligger, det är lättare än att försöka fälla någon annan redan stående med motargument. jag är patient, tvångsintagen individ, parasit, samhällsproblem, ohyra!

                                   
ja bara skyll på mig för att jag gör ditt liv odrägligt. det är inte jag som valt att jobba med psykfall, inte jag, inte jag! jag är störd, stympad, förkrympt, mina ögon ser inte världen som ni ser den. jag är sjuk, fångad bakom galler, lås och bom.. ursäkta min existens, jag hade gärna tagit bort den om det är så man gör för att inte göra fängelsevakternas arbetsmiljö dålig. jag är ett problem, ett enda stort vandrande problem.. hur blir man frisk när tusen röster skriker, pekar ut, bekräftar ens usla vistelse gång på gång på gång? ni vill att jag ska lita på er.. okej, alltså är mitt självhat helt befogat. då har vi någonting gemensamt.


Kommentarer
Postat av: Hellie

Varma kramar från lilla mig!:)

kram

2010-08-20 @ 09:53:48
URL: http://flyinthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0