FANFANFAN!

"du säger att du skriker på hjälp men att ingen hör..
vi hör men vi vet inte hur vi ska kunna hjälpa dig."

dom bekräftar för mig gång på gång hur allt jag gör bara är felfelfel. jag kämpar mig gul&fuckingblå, varje andetag jag tar river som rakblad i halsen, och ändå trycker dom mig långt under vattenytan så jag inte får någon luft alls.

dom säger dom inte har kompetens nog att hjälpa mig, att ingen har det.. hela avdelningen, hela psyket, hela jävla sss. det finns ingen här som kan hjälpa mig, ingen behandling som fungerar.

jag frågar hur ska jag göra då? dom säger den här gången vet vi faktiskt inte ellen, vi vet inte hur vi ska kunna hjälpa dig. du bara faller djupare hela tiden och upprepar alla destruktiva mönster trots att du vet och trots att du säger du vill ändra på dig.

så ändra på dig då för fan! det är bara du som kan! vi kan inte åt dig!

förstår du inte att du skadar alla omkring dig när du gör såhär? snart har du inga vänner kvar, det finns ingen som orkar i längden! vet du vad du är.. så otroligt egoistisk!


wtf?
(ett enda felsteg till och allt är förlorat)
FANFANFAN!


Kommentarer
Postat av: r

men va??

vadda inga vänner kvar? är dom helt fuckade i skallen eller???



jag kommer alltid finnas kvar.

jag vet att jag inte är fysiskt hos dig (önskar att jag vore) men i hjärtat och själen haller jag dig i handen med varje steg du tar.



vi mot världen.



(lumpi hälsar förresten. han sitter bredvid och fattar inte ett skit av vad jag skriver hahaha)

2010-02-28 @ 20:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0