hopscotch and hells bells

                          

nu börjar spelet igen
1234 - hopscotch..
hells bells och tjutande sirener
neonskyltar blinkar STOPP vänd om!
player, player fucking player
jag är hopplös och du är underbar
jag leker med döden

men om man ska börja om då? ska man då göra det med allt?
inte gräva i det som varit? bara måla över och bygga nytt?

kanske finns det nya vägar att gå?
kanske kan jag slippa trampa runt i samma leriga spår?
kanske kan jag följa nya röster istället för att stå still och ropa i här inne i mörkret?
men vågar jag ta nya steg?

kan jag hålla händer utan att klämma för hårt?

kan jag följa efter utan att belasta?
kan jag låta bli att skrämma iväg? bli för mycket?
kräva? kväva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0