sluta!

det var hit jag kom, inget mer. jag klarade mig, jag överlevde, jag lever.. okej. sluta! sluta allt! sluta finnas! sluta bry er! sluta få mig att älska er! jag hatar det! jag hatar att jag älskar er! jag hatar att ni är dom jag andas för, hatar att ni håller mig vid liv, hatar att ni trängt er in i mitt hjärta, hatar att ni sitter så djupt där inne. jag finns för att ni finns, jag andas för att ni andas, jag lever för att ni lever, jag älskar för att ni älskar.

varför? snälla.. nej, låt mig va! försvinn, bortbortbort. radera, sudda ut, glöm! jag orkar inte existera för någon annans skull, orkar inte stanna kvar här. snälla varför kan ni inte bara hata mig, vilja lämna mig, inte stå ut med mig. sluta få mitt hjärta att slå, sluta ge mig kärlek, sluta ge mig hopp om något som aldrig kommer bli. det spelar ingen roll, ingenting spelar någon roll, allt är meningslöst.. om det inte vore för er. sluta!

jag kom hit och inte längre.. okej!? låt mig bara komma hit, låt mig försvinna nu, tvinga mig inte att gå längre, snälla jag ber, låt mig ge upp!

                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0