färg i fristad

åkte bort från kukstad till fristad full med färger i rosa och rött. glittrande sockersöt prinsesskärlek av min strålande stjärna Miih. hon smyger in färg i mitt svarta liv. gav mig världens finaste rosa paket med svart/vitrandiga Hello Kitty-strumpor och rosa rosetter, (det har nästan blivit tradition att ge söta strumpor till varann). hon flätade mitt hår till änglalockar, målade mina naglar ljusrosa, gav mig smink i olika färger och en kärleksröd mjuk gosig luvtröja.. allt med doft av min Miih.



jag kan inte förstå vad jag gjort för att förtjäna en sådan vacker vän som hon. vad är det jag har som gör att hon vill vara min? vad är det jag inte ser som hon ser? jag slutar aldrig förvånas över hennes enorma kärleksregn som bara sköljer över mig. jag slutar aldrig förundras över hur hon håller min hand lika stadigt som hon lovade dag ett. jag som inte vet hur äkta kärlek fungerar, jag som är van vid löften som aldrig håller så stabilt, jag som är van att bli sviken, lämnad, glida ur grepp, rinna ut i sand, bli vänd av ryggar eller bara glömmas bort i kategorin "dåtid". jag har aldrig varit med om någon som håller mig kvar såhär, någon som inte blir rädd av att komma för nära, någon som inte tröttnar, någon som första dagen gav samma gamla löfte jag aldrig tror på, men som hundratals dagar (år?) senare fortfarande säger; "Ellen, när ska du förstå att jag håller det jag lovar, jag sviker dig inte, det har jag ju alltid sagt". Miih, jag älskar dig. du förvånar mig hela tiden, det är inte självklart med vilkorslös kärlek (trots att du jämt försöker banka in det i mitt huvud), för mig är det inte självklart, för mig är det overkligt och helt jävla underbart.. jag älskar dig! ÄKTA.


Kommentarer
Postat av: who cares

vilken cool manikyr eller vad man ska kalla det på den övre handen :)

2011-04-13 @ 09:04:52
URL: http://viktorias-secret.blogspot.com
Postat av: M

du är värd all kärlek i hela universum min finaste Prinsessa!!! Älskar dej vännen <3 <3

2011-04-14 @ 20:53:38
Postat av: another M

ooh, without makeup, that´s the way I like it! Dom finaste tjejerna är inte dom med mest smink, utan dom som inte behöver nåt smink för att va fina..

2011-04-15 @ 01:27:51
Postat av: Anna

Du är värd all kärlek och vänskap som finns gumman, jag hoppas att M, eller jag, eller NÅN kan få dig att fatta hur jävla underbar du är.

Hoppas du inte är alltför trött idag hjärtat<3 Fast det är du nog, jag är helt död haha :P pusspuss!

2011-04-16 @ 21:47:28
URL: http://annafindhe.blogg.se/
Postat av: carro

Åh vad kul att du kommer ihåg! ;)

Jag bor kvar i växjö ja, pluggar till sjuksköterska och är färdig vid jul så det känns bra! :) Bor du fortfarande i Växjö också?

Hade varit kul att ses nån gång igen ja!



Jag mejlade bilder till din hotmail! Hoppas att de kommer fram! :)

2011-04-17 @ 10:29:19
URL: http://cherrybabe.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha nää de va inte det minsta roligt att hon kissade just där och just då!!! Fast nu efteråt är det ganska roligt haha :p

2011-04-17 @ 11:06:12
URL: http://annafindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0