förlåt

förlåt men dom senaste människor jag tillslut vågat lita på svek mig lika brutalt som alla andra gjort genom hela mitt liv. jag vill lita på er, vill att era ord om ljus och hopp ska vara sanna, all er omtanke, all värme, alla vackra ord och meningar för bra för att vara sanna.. det är där mina varningssignaler börjat tjuta. det är FÖR bra! ni talar kanske sanning, ni kanske känner som ni säger.. men tro mig, ni pratar om fel människa. ni kommer inse en dag att jag inte är den ni ser. ni kommer lämna mig och ångra allt ni någonsin sagt. förlåt, men jag vet det. förlåt, men jag är van.


Kommentarer
Postat av: Pusslaren

Ibland vågar man nästan tro att någon tycker om en, i alla fall lite grann. Men man vet att när man väl öppnar upp sitt allra innersta för den personen så tar den till flykten illa kvickt. Ens trasiga insida, som ingen vill se, bör man göra allt för att dölja. Jobbigt när det man helst av allt skulle vilja är att visa den för hela världen.

2011-02-19 @ 14:45:19
Postat av: sofia :)

Ellen! Vad jag känner igen mig ^^

(tänker på i fredags.. bland annat..)

Men hörru! Jag kommer aldrig lämna dig oavsett vad!

Puss ♥

2011-02-21 @ 12:26:38
Postat av: sofia (rättar till)

LÖRDAGS menar jag ju. Så klart.

2011-02-21 @ 12:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0